Sunday 14 September 2014

Remaja lelaki Myanmar maut ditikam di dada


KUANTAN 13 Sept. - Seorang lelaki dipercayai warga Myanmar ditemui mati dengan kesan tikaman di bahagian dada di sebuah rumah kongsi di Perumahan Bukit Setongkol Baharu di sini, awal pagi ini.
Mangsa, Kobirahamed Nozirahamed, 17, dan merupakan pekerja binaan di sini ditemui dalam keadaan terlentang dan berlumuran darah oleh rakan serumahnya, seorang warga Indonesia kira-kira pukul 3.20 pagi.
Timbalan Ketua Polis Daerah, Superintenden Abdul Aziz Ahmad berkata, rakan mangsa kemudian terus membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kuantan di sini.
"Berikutan itu, sepasukan anggota polis termasuk dari Unik Forensik dan Unit Anjing Pengesan (K9) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri bersama Unit Patologi Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) bergegas ke lokasi kejadian.
"Hasil pemeriksaan mendapati mayat mangsa berada dalam keadaan terlentang dengan kesan tikaman menggunakan objek tajam pada bahagian dada sebelah kanan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20140914/je_04/Remaja-lelaki-Myanmar-maut-ditikam-di-dada#ixzz3DG6OXOa0
© Utusan Melayu (M) Bhd 

No comments:

Post a Comment